Ugens Look!

Fitness Cupcakes

IMG_1884 Ribbet collfage IMG_1889

 

Jeg har bagt ultra sunde cupcakes i dag, eller det ville de have været hvis jeg havde husket at putte bagepulver i min dej, i stedet blev det hårde muffins og ikke lækre bløde muffins som jeg gerne ville have haft (: . Men men, de smager super godt og de er super sunde!! Opskriften er nedenfor. KNUS

//Today I baked some super healthy cupcakes and they would have been fluffy if I had remembered to add baking powder, but no. Oh well they still taste good and they are really good for you! Recipe down below! HUGS

xo

Maria

Opskrift/Recipe

150 g mandel mel (blended mandler) / 150 g almond flower (blended almonds)

250 g havre mel (blended havregryn) / 250 g oat flower (blended oats)

3 revet gulerødder / 3 shredded carrots

Bland sammen / Mix together

Brug stavblender nu / Use handblender now

8 – 10 dadler uden sten / 8 – 10 dates without stones

1 stor spsk kokos olie / 1 large table spoon of cocunot oil

En 2 cm tyk skive ingefær / One 2 cm thick slice of ginger root

Blend godt / Blend well 

Bland det sammen med melet når det er blendet / Mix it with the flour when blended 

2 æg / 2 eggs

Rosiner efter behag / Raisens after liking

2 spsk bagepulver / 2 table spoons baking powder

Hakkede valnødder / Chopped Walnuts

Græskarkerner / Pumpkin seeds

Chia frø / Chia seeds

Bland det hele sammen / Mix it all together 

Held i muffin forme / Pour into muffin pan

Bag dem ved 200 grader i 8 – 10 min / Bake at 200 degrees 8 – 10 minuts

2

  • Nanna

    Mh, de ser nu rigtig lækre ud 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Maria Elisabeth Just Jernov

      De nemlig super 🙂 Hvis du laver dem så skriv endelig for fortæl mig hvad du synes om dem!

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv et svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Ugens Look!